6 przydatnych i nowoczesnych gadżetów biurowych

5/5 - (1 vote)

Specyfika pracy biurowej zmieniła się w ostatnich latach nie do poznania. Aby ją wspomóc, warto sięgać po nowoczesne akcesoria, a tradycyjne notatniki i długopisy odstawić na boczny tor. O jakie wyposażenie i urządzenia? Poniżej przedstawiamy 6 nowoczesnych i przede wszystkim przydatnych gadżetów do biura.

1. Mobilny modem USB

Pracując podczas służbowych podróży czy w miejscach bez dostępu do internetu, mobilny sprzęt sprawdzi się znakomicie. Zewnętrzny modem podłączany do laptopa przez złącze USB pozwoli Ci na sprawną i komfortową realizację obowiązków nawet w trudnych warunkach. Gadżet zda egzamin w trakcie jazdy pociągiem, awarii biurowej sieci WiFi czy podczas spotkania z klientem. Postaw na to funkcjonalne akcesorium i bądź w pracy niezależny. Jeżeli natomiast chcesz się zorientować w propozycjach operatorów w zakresie stałego łącza, sprawdź oferty internetu stacjonarnego.

2. Nowoczesny tablet do robienia odręcznych notatek

Podczas biurowej burzy mózgów czy zespołowej pracy nad wstępnymi założeniami projektowymi z pewnością przyda Ci się nowoczesny tablet z ekranem przystosowanym do robienia odręcznych notatek. Dzięki temu urządzeniu zyskasz swobodę pracy i zyskasz możliwość reagowania na bieżąco, dopisując w dokumentach uwagi i wnioski czy zaznaczając najważniejsze fragmenty. To zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż odręczne sporządzanie notatek lub przepisywanie obszernych akapitów tekstu. W serwisie komorkomat.pl znajdziesz wiele recenzji i ofert tabletów do biura.

3. Podkładka chłodząca z regulowanym stelażem

Jeśli w pracy korzystasz z laptopa, rozważ zakup nowoczesnego stelaża regulowanego z chłodzącą podkładką. Ten innowacyjny gadżet rozwiąże za Ciebie dwa problemy: po pierwsze zabezpieczy urządzenie na wypadek przegrzania, a po drugie umożliwi maksymalnie ergonomiczne ustawienie urządzenia, co przełoży się na wygodę i wydajność pracy.

4. Rozdzielacz USB

Podczas pracy biurowej często potrzebne są rozmaite urządzenia peryferyjne, przenośne dyski, ładowarki czy pendrive’y. W efekcie wszystkie porty USB zostają zajęte, co rodzi problemy z podłączaniem kolejnych sprzętów. Możesz temu jednak zaradzić – wystarczy, że wyposażysz się w praktyczny biurowy gadżet w postaci rozdzielacza USB. Wpinając specjalny rozgałęziacz w jeden port, zyskasz kilka nowych miejsc na podłączenie sprzętów niezbędnych do efektywnej pracy.

5. Pojemny dysk przenośny

Współczesna praca biurowa często wychodzi poza ramy działania jedynie przy własnym biurku. Obowiązki nierzadko wiążą się z wyjazdami do klientów czy kontrahentów, pracą w podróży, na przenośnym sprzęcie bądź na urządzeniach ogólnodostępnych. Jeżeli więc zależy Ci na stałym dostępie do potrzebnych danych, plików i materiałów, zakup pojemnego dysku przenośnego będzie strzałem w dziesiątkę. Ponadto tworzenie kopii ważnych dokumentów na dysku zabezpieczy je na wypadek awarii sprzętu i wyeliminuje ryzyko ich utraty.

6. Adaptery i przejściówki

Pracując w biurze, wykorzystujesz urządzenia, które dysponują różnorodnymi rozwiązaniami technologicznymi. Podczas prezentacji czy konferencji przydatne okazują się komputery, ale i laptopy czy telewizory. Co w przypadku, gdy dany model nie dysponuje portem, którego akurat potrzebujesz? Właśnie w takiej sytuacji warto sięgnąć po odpowiednio dobrane adaptery. Za ich pomocą podłączysz np. urządzenie z wtyczką USB do tych, które wyposażono już w nowsze porty USB typu C. Takie akcesoria znacząco ułatwią Twoją pracę.

Dodaj komentarz